{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.415 visninger | Oprettet:

Tubeless - FORVIRRET! {{forumTopicSubject}}

Halløj folkens!

Da jeg er på S.U. (har i sikkert hørt før smiley ) synes jeg ikke jeg gider at smide penge efter et alt for dyrt dæk i "tubeless ready", hvis jeg kan nøjes med et dæk til det halve af prisen.

Har derfor søgt og søgt, læst og læst omkring tubeless.
Nu er forvirringen sgu blevet total for mig smiley

Derfor vil jeg lige høre folket om, hvilke dæk jeg kan benytte til mine "Fulcrum Red Power XL MTB" der er forberedt til tubeless opsætning.

Ved selvfølgelig at "tubular" og "tubeless ready" kan benyttes.
Men hvad med almindelige foldedæk og ikke foldedæk!
Er det noget der kan benyttes?

Hvilke fordele/ulemper er der evt. ved de forskellige dæk ?

Hvis det ændrer noget, kigger jeg på Schwalbe's dæk ("Racing Ralph EVO" og "Nobby Nic EVO")

Tusind tak på forhånd.
Mvh.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tubeless - FORVIRRET!
Kommentér på:
Tubeless - FORVIRRET!

Annonce